METODE

Eye tracking

Šta je eye tracking?

Eye tracking (praćenje pokreta očiju) istraživački je postupak prvobitno nastao u neuropsihološkim istraživanjima. Zbog svoje objektivnosti veoma je brzo našao široku primenu u oblasti istraživanja tržišta i marketinga. Pokret oka daje najprecizniju informaciju o kognitivnim aktivnostima, smeru pažnje, selektivnosti, koncentarciji, preusmeravanju pažnje…
Eye tracking je jedinstveni metod objektivnog merenja pažnje potrošača i spontanih reakcija na marketinške poruke. Ovom metodom pratimo šta je to što korisniku skreće pažnju, na šta je skoncentrisan i koliko dugo, šta je opteretilo korisnika, šta ga zbunjuje, koje mu se dizajnersko rešenje više sviđa (između nekoliko ponuđenih), koje boje su najprivlačnije itd.
Kompanija CRA research omogućava sprovođenje eye tracking metododologije koristeći najsavremeniji aparat i softver. Istraživački izveštaj upotpunjuje se kvantitativnom analizom i kvalitativnom interpertacijom. Stručni osvrt na dobijene rezultate eye tracking istraživanja daje diplomirani psiholog.